I am taking this personally!!!!

05Mar10

Un fost sef imi spunea intotdeauna ca o iau personal. Nu am inteles niciodata de ce asta ar fi o problema. Normal ca o iau personal! Daca e vorba despre mine, fix asa o sa o iau! Si nu ma intereseaza daca e corect sau nu.

De fapt, acest blog se doreste a fi unul personal, de aici si primul post de introducere, pe care sa scriu diverse, aberatii si cam tot ce-mi trece prin cap. De ce? Pentru ca pot, vreau si imi place. Si da, cu riscul de a ma repeta (prietenii stiuuu)…I’M TAKING THIS PERSONALLY.

Si daca va credeti destepti si va intrebati daca mi-e setata tastatura pe romana si am incurcat y-ul cu z-ul in numele blogului (adica personalZ), well….din nou, e vorba despre mine. De acum Z nu mai vine de la Zorro, ci de la Zaineasca!

8 Responses to “I am taking this personally!!!!”

  1. zzzzzzzzzz

  2. Wellcome to personal blog world ! 🙂

    AI putea sa pui poze cu colectia de tricouri ! :-„

  3. tricouri ude presupun…

    Z de la zorro? hahaha didn’t heared that for a long time. Z de la „Za best” 😉

  4. 6 ra

    Z nu e de la zorro nici de la zaineasca e de la Zoli

  5. Siriăsli imi place faza cu n-o lua personal :)))))


Lasă un răspuns

