guess who kept me up all night…

05Mar10

Ceea ce e foarte adevarat. Imi place Guess Who, ascult in general hip hop romanesc mult, Spike, Maximilian si Grasu XXL. Vorbesc urat si ma gandesc ca am luat tourette de la o alta Oana…(stie ea care). Nu ma fitzoshesc pe tema asta, adica dau io mai bine ca ascult hip hop. La fel de bine ascult si muzica latino si Michael Buble.

Aseara am fost in Ring la concert Guess Who si Spike. Nu vreau sa ma intind (sigur o sa o fac), dar as dori sa punctez cateva aspecte ale serii care au fost intr-adevar speciale.

– bodyguardul pe care il iubesc in mod deosebit, care ar trebui sa ma faca sa ma simt protejata in club…nu? care s-a bagat in fatza ca boul fara sa zica nimic, trecand cu sila pe langa organizatorii din bucuresti si injurandu-i intr-un mod de cocalar spurcat, aproape sarind la bataie ca nu l-au recunoscut ca el lucreaza acolo…eu m-am prins din prima – dupa fatza de cretin…

– pipitzele cu rochitze cu volanashe care au venit la concert hip hop mai mult sa hop decat hip….asta e clar…le-as da cu capu de calorifer asa putin

– media de varsta care scadea in drum spre baie…23…18….16….14….(poate aia mai mici fac pipi mai des)

– camasharii care cred ca sa mergi la concert Gues Who e cool si care canta doar ultimele litere din vers ca sa para ca stiu, astia e preferatii mei

– tipu’ care avea tatuat pe gat cu litere chinezesti RIP, in memoria bunicilor

– cele 3 ore de muzica de batut covoare tz tz tz tz tz tz tz tz tz tz tz tz tz care mi-a spart timpanele pana a inceput concertul, bravo DJ, ne-ai bagat in atmosfera…

– oamenii faini care au venit pentru concert, aia da!!!!

– DAR, pana la urma, faptul ca baietii astia misto au cantat piesa mea preferata urcati in „custile” animatoarelor ( cu ocazia asta mi s-a sters ultima memorie pe care am avut-o din Ring cu 2 animatoare, AMIN) e de nepretuit!!!! si concertul a meritat sa indur toata colaleala si pitzipeala din jur!

5 Responses to “guess who kept me up all night…”

  1. |Bine ca eu intreb pe tiwtter daca mai merge cineva si nu zici nimic…..

    • 2 thezaineasca

      bine ca n-am vazt, da am dat si io pe twitter ca ma duc…cred ca nu ne-am sincronizat tweeturile.

  2. un astfel de concert, merita … OSTENEALA

  3. 4 manu

    Buna. Foarte bine punctat. Si eu am fost aseara si inca ma refac. :”>
    Comparativ cu concertul baietilor de la Parazitii de pe 3, acesta a fost mult mai reusit. Locatia a fost bine aleasa. Si eu am fost surprinsa cand am observat media de varsta a celor prezenti. In legatura cu vestimentatia aleasa de unii/unele prefer sa nu comentez pt ca as folosi un limbaj mult prea explicit pt ora asta. In rest, ma bucur ca te-am descoperit. 🙂

  4. 5 thezaineasca

    da, m-am cenzurat ce-i drept si eu cand am scris postul. dar bine ca nu m-am cenzurat aseara in timpul concertului. 😉
    am citit un articol despre concertul Parazitii, ca a fost mult sub asteptari. Nu m-am dus ca eram la karaoke in seara aia in celalalt janis :)) sigur o fost mai bine acolo…
    o sa pun in curand poze de la karaoke, pacat ca nu sunt cu sunet :)))
    te mai astept in vizita 😉


Lasă un răspuns

